بازیابی انرژی
 
درباره وبلاگ


fly sky fun you سلام دنیا world space خبر news ایران جمهوری اسلامی رییس جمهور iran هسته پول موفقیت آرامش
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 109
بازدید کل : 26856
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



FLYing in the SKY
ما اومدیم اینجا تا از بالا به دنیا نگاه کنیمFLYing in the SKY




در طول مدت روز شايد زمان‌هايي پيش بيايد که شما احساس خستگي مفرط کنيد و سعي کنيد با نوشيدن قهوه، چاي و يا نوشابه‌هاي انرژي‌زا، انرژي از دست رفته خود را بدست آوريد. اکنون زمان آن رسيده که با موادغذايي طبيعي انرژي‌زا آشنا شويد و روزتان را با خوردن آنها، پُر انرژي ادامه دهيد.

مخلوط آب و ليمو

 

آب ليموي تازه را در يک ليوان آب خنک بريزيد و H2O ساده را تبديل به يک نوشيدني انرژي‌زا کنيد. محلول الکتروليتي که براي سلول‌ها به منظور توليد انرژي لازم و واجب است. در واقع نوشيدن آب يکي از بهترين راه‌ها براي داشتن روزي بهتر به شما مي‌رود. نتايج يک تحقيق در سال ۲۰۱۲ نشان مي‌دهد که زناني که دچار اندکي کم آبي بوده‌اند بيشتر از سايرين احساس خستگي مفرط مي‌کرده‌اند

ميوه تازه

 

شکر طبيعي موجود در ميوه‌ها سبب افزايش انرژي شما مي‌شود. به سبب اينکه ميوجات داراي فيبر هستند، موجب مي‌شود تا قندخون در حالت متعادل باقي بماند. مي‌توانيد يک اسموتي خوشمزه براي صبحانه که شامل تمشک آبي براي افزايش تمرکز، توت فرنگي سرشار از ويتامين سي، براي تبديل شدن چربي به انرژي، و ماست به سبب داشتن منيزيم، براي تنظيم آزادسازي انرژي مفيد تهيه و ميل کنيد. همچنين مي‌توانيد يک آناناس خوشمزه را ميل کنيد و از آيودين موجود در آن براي کنترل سوخت و ساز بدن کمک بگيريد. چنانچه طرفدار اسموتي نيستيد، يک سيب و يا يک موز ميل کنيد.

خشکبار

بادام، فندق و بادام زميني سرشار از منيزيم هستند، عنصري که نقش کليدي در تبديل شکر به انرژي بازي مي‌کند. همچنين آنها سرشار از فيبر هستند. اين موضوع قندخون را متعادل نگاه مي‌دارد و باعث مي‌شود ديرتر احساس گرسنگي کنيد. مي‌توانيد يک کيسه محتوي خشکبار در کشوي ميز خود نگه داريد و تمام روز پر انرژي بمانيد.

شکلات تلخ

 

 

خوردن شکلات تلخ پس از ناهار مي‌تواند جايگزين يک دسر خوب باشد. شکلات حاوي ماده‌اي به نام تئوبرومين است که نقشي مشابه کافئين در قهوه داشته و به بهبود وضعيت انرژي در شما کمک مي‌کند.

نان سبوس دار

 

 

   کربوهيدرات ۶۰ درصد انرژي مورد نياز بدن شما را تامين مي‌کند. غلات سبوس دار حاوي مواد کربني پيچيده و سرشار از ويتامين و مواد معدني هستند. خوردن غلات سبوس دار از افزايش ناگهاني قند خون در شما جلوگيري مي‌کند. همين موضوع سبب مي‌شود که شما سرحال تر باشيد و پس از خوردن اين دست از غلات احساس خواب آلودگي نکنيد.


هل سبز

 

هل موجب افزايش انرژي شما شده و گردش خون را بهبود مي‌بخشد. براي شام ادويه کاري را انتخاب کنيد و يا اندکي چاي هل در عصر بنوشيد و انرژي تازه بگيريد.

مارچوبه

 

ين سبزي خوشرنگ حاوي ويتامين ب است. اين ويتامين کربوهيدرات‌هاي دريافتي بدن را تبديل به سوخت مورد نياز بدن يعني گلوکز مي‌کند. همچنين مارچوبه حاوي مقادير زيادي فيبر است که منجر به متعادل نگاه داشتن قندخون مي‌شود. مي‌توانيد مارچوبه را به سالاد و يا غذاي خود اضافه کنيد يک بعد از ظهر پر انرژي را پشت سر بگذاريد.  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب:, :: ::  نويسنده : Great mystic